Kuzenimi Damda Siktim - Ensest Sex Hikayeler

Kuzenimi Damda Siktim - Ensest Sex Hikayeler - Aile içi sex hikayeleri
Please enable javascript to view this site.
Aranıyor...
Sayfa seç Ana Sayfa About Archive Comments With Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu
Ana Sayfa » kuzenim ensest ilişkiler » kuzenim sex hikayeleri » kuzenimi domalttım » kuzenimi siktim » kuzenimle güzel vakitler geçirdik » Kuzenimi Damda Siktim - Ensest Sex Hikayeler
27 Ekim 2014 Pazartesi

Kuzenimi Damda Siktim - Ensest Sex Hikayeler

Öncelikle bu yazdiklarim tamamen gercek ve alinti degildir. ben mehmet suan almanyada yasiyorum 183 boyunda karsimdakini etkileyecek kadarda yakisikliyim yani öyle diyorlar. Neyse hikayeme geceyim bundan bes yil önceydi ben o zaman türkiyede kaliyordum yaz tatiliydi üniversiteyi yeni bitirmistim kuzenimde Yıldız tatil icin türkiyeye gelmisti 12 yil olmustu onu görmeyeli ve acayip güzel ve sexydi. aksam olmustu misafirler gelip gidiyorlardı. bende dama cikip bir sigara icmek istedim sigarami icerken bi de baktim kuzenim geldi yanima oturdu ne yapiyorsun burada dedi hic sigara iciyorum bana da bi tane ver beraber icelim dedi uzattim sigarasini yaktim üzerinde bolca bir etek vardi bide beyaz bir gömlek neyese biraz konustuk bana hic kiz arkadasin varmi dedi bende yok dedim nasil olur senin gibi birini nasil bos biraktilar burdaki kizlar filan dedi bende omadi iste ama almanyada olsaydin seni birakmazlardi biraz konustuk ve etegini iyice yukari kaldirmis böyle daha rahat ediyorum ikide bir ayagima dolaniyor dedi acayip güzel bacaklari vardi bende onlara bakarken o dana beni izliyordu cok güzel olmuşsun görmeyeli dedim. tsk etti benim ufaklikta kalmisti tabi o yuvarlak bacaklari görünce dayanamadim birden bizimki istersendokuna bilirsin bacaklarima dedi ben bir an durdum sasirdim biraz oksadim bacaklarini gercekten cok güzellerdi birden bana bir sigara daha ver dedi uzattim onu degil baska yokmu bunun tati güzel degil dedi bende anlamamazliktan geldim baska yok dedim elini sikime atti bune peki dedi hemen dudaklarina yapistim deli gibi öpüyordu bende sikimi cikardim zaten onda ettek oldu icin etegini kaldirdim birde ne göreyim siyah bir tanga giymis ami sulanmisti 69 pozisyonunda ben onun amini yalamaya basladi o da benimkini koparir casina sakso cekiyordu. artik dayanamiyorum dedi sok bana bu alleti bende 20 cm penisimi amina dayadim birden bakiremisin dedim ona bosver sok senin olsun kizligim dedi olmaz dedim yapmassan bagiririm filan dedi bende okey madem öyle benden günah gitti dedim ve elimele agzini kapattim birde kökledim elimi ısırdı koparmak üzereydi . 15 20 dakika amina pompaladim bide baktim kan filan gelmiyor vay oruspu kime siktirdin dedim oda bosver sen devam et. tam bosalacaktim ki cikartip agzina verdim benimkini agzindan cikarmadi bütün minelerimi yutup emdi bizde asagiya gittik aksam damda uyuyacaklardi bende rahat olsunlar diye asagida uyudum saat3 gibi gene geldi yanima ben uyumamistim daha seni istiyorum daha o gece götüne birde amina bosladim sabaha karsi yukari cikti sabah kahvaltisinda götünün üzerine oturamiyordu annem neyin var rahat degilmisin dedi yok iyiyim dedi. bana bakip güldü. Bi daha ki hikayemde onu almanyada nasil siktigimi yazacam size haydi saglicakla kalin .
Gönderen Edepsiz Herif zaman: 20:06
Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş
Etiketler: kuzenim ensest ilişkiler, kuzenim sex hikayeleri, kuzenimi domalttım, kuzenimi siktim, kuzenimle güzel vakitler geçirdik
Sonraki
Sonraki Kayıt
Önceki
Önceki Kayıt

0 yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Etiketler

a Abi Kardeş Ensest Abla Kardeş Ensest Sex Abla Kardeş Sex ABlamı Siktim Ablamı Siktim Sex Hikayeleri Ablamla çoştuk Ablamla Esnest İlişkiler Ablamlamın Bekaretini Aldım aile ici sex hikayeleri Aile İçi Ensest Hikayeler Aile İçi Ensest İlişkiler Aile İçi Sikiş aldatan kocalar Baba Kız Sex Hikayeleri Babam Beni Sikti Babamla sex hikayem Babasına Veren Kızlar baldız ensest ilişkileri baldız sex hikayeleri baldızımı siktim baldızla anal sex Ensest Hikayeler Ensest ilişkiler Ensest Sex Hikayeleri Ensest Sikiş Hikayeleri Hayallerimdeki Yengemi Siktim Kızımla sex hilkayem kuzenim ensest ilişkiler kuzenim sex hikayeleri kuzenimi domalttım kuzenimi siktim kuzenimle güzel vakitler geçirdik liseli seks hikayesi oğlum bana sahip oldu oğlum beni parçaladı oğluma kendimi bıraktım oğlumla sex deneyimim oğlumla unutulmaz anlar ötten sişik hikayeleri Sevgilim Sex Hikayeleri tecavüz ettim sex tecavüz hikayeleri zorla sikiş tecavüz hikayeleri zorla siktim sex hikayeleri
 
Ana Sayfa | Copyright © 2014 Aile içi sex hikayeleri Tüm Hakkı Saklıdır.
Posts RSS • Comments RSS |

Yorumlar

  1. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  2. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  3. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  4. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  5. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar