Ablamın Güzel Götü - Ensest Sex Hikayeleri

Ablamın Güzel Götü - Ensest Sex Hikayeleri - Aile içi sex hikayeleri
Please enable javascript to view this site.
Aranıyor...
Sayfa seç Ana Sayfa About Archive Comments With Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu
Ana Sayfa » a » Abi Kardeş Ensest » Abla Kardeş Sex » ABlamı Siktim » Ablamla çoştuk » Ablamla Esnest İlişkiler » Ablamlamın Bekaretini Aldım » Ablamın Güzel Götü - Ensest Sex Hikayeleri
27 Ekim 2014 Pazartesi

Ablamın Güzel Götü - Ensest Sex Hikayeleri

Slm size başımdan gecen olayı size anlatmak istiyorum bundan üçsene önce ben ozaman 18 yaşındaydım benden 4 yaşlarında benden büyük abla vardı uzun boylu 175 boyunda çok güzel ve fizik yine uygun biri poposu dolgun çok güzel dudakları var. Ben hergün onu hayal edip 31 çekerdim bir gün anem ve babam evde yokken benle ablam tek evdeydik oturuyorduk. Ona bakınca deli oluyordum üstümde dar bir kontpantolon vardı tam olarak yarağım kakmıştı pantolumun fermanı açılmak üzereydi onu tuvalete gitmesini bekliyordum anem ve babam gelmek üzereydi ne yapsam ne etsem aklıma bişey geldi dedimki abla evet dedi dedimki . Gel seninle su içme yarışmasına girelim nasıl dedi dedimki 3 bardak su içerse evet dedi tamam ama ne idasına girelim birbirimize bir şey alacaz tamam dedi. Suyu getirdim ben iki bardak su içtim halbiki 5 tanede içebilirdim ablam dediki bu kadarmı sen sadece iki tanemi içersin evet dedim sıra ablama gelmişti baktımki kendisi 3 bardak su birden içti sonra dedimki sen kasazandın biraz durduk bir baktımki hemen ablam tuvalete giti heralde işlemesi gelmişti bende bunu istiyordum tuvalete giti bende tuvalet kapısının altından bakıyorum hep heyal etiğim göt deliyini görmek daha sonra ayak üstünde oturmuş o güzel amını gördüm tıraş etmiş tertemiz işlemeye başladı keşke ağzında işleseydi hayal ediyorum daha sonra göt deliyini gördüm açılıp kapaniyor bir baktımki göt deliyi acılmaya başladı sıçmeye başladı kalbim durmak üzereydi götünde çıkan bok yarağımdan daha kalındı işini bitir dikten sonra kalkmaya başladı elini yıkadı bende
tam kalkmak üzereydim kapinın sesi gelince hemen fırlamaya başladım kaçtım içeri gördü beni içeri geldi sapsarı olmuştum bana baktı moralı bozuk duruyor bu olaydan evelde banyo yaptığımda hep onun kilotunu koklardım 31 çekerdim daha bana dedi sen neden bana bakiyordun seni gördüm dedi sonra dedi ki bişey gördünmü söyle çabuk gördüm dedim ne gördün dedi bana dedim senin amını ve götünü gördüm hemen elimi poposunu elemeye başladım beni istiyon mu dedi evet abla seni götünü istiyom ablam bana dediki sen hiç biryle oldunmu hayır dedim o zaman gel sik beni cidi misin abla evet dedi cidiyim istemiyon mu beni dedi bende sende öyle bişey bekliyom ablacım hemen çabuk o zaman hemen elimi götüne atım hemen kilotunu indirdim ve yalamaya başladım daha sonra parmağımı soktum oh oh oh inlemeye başladı hadi sik götümü yine yalamaya başladım galiba poposunu iyice yıkamamıştı abla dedim poponu yıkamadınmı tuvalete
gidince sen yala cabuk dedi bana dilinle yıka bende yaladım deliyin etrafındakini bok kırıntılara yalamaya başladım ve yutmaya başladım 30 dakika yaladıktan sonra yarağımı çıkarıp sokmaya başladım oh oh oh demeye maşladı deliği baya güzeldi birden içine boşaldım en az 3 posta daha atım  sonra banyoya gitik bir duş aldık şuan ablam evlendi hala ilişkimiz devam ediyor.
Gönderen Edepsiz Herif zaman: 22:54
Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş
Etiketler: a, Abi Kardeş Ensest, Abla Kardeş Sex, ABlamı Siktim, Ablamla çoştuk, Ablamla Esnest İlişkiler, Ablamlamın Bekaretini Aldım
Sonraki
Sonraki Kayıt
Önceki
Önceki Kayıt

0 yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Etiketler

a Abi Kardeş Ensest Abla Kardeş Ensest Sex Abla Kardeş Sex ABlamı Siktim Ablamı Siktim Sex Hikayeleri Ablamla çoştuk Ablamla Esnest İlişkiler Ablamlamın Bekaretini Aldım aile ici sex hikayeleri Aile İçi Ensest Hikayeler Aile İçi Ensest İlişkiler Aile İçi Sikiş aldatan kocalar Baba Kız Sex Hikayeleri Babam Beni Sikti Babamla sex hikayem Babasına Veren Kızlar baldız ensest ilişkileri baldız sex hikayeleri baldızımı siktim baldızla anal sex Ensest Hikayeler Ensest ilişkiler Ensest Sex Hikayeleri Ensest Sikiş Hikayeleri Hayallerimdeki Yengemi Siktim Kızımla sex hilkayem kuzenim ensest ilişkiler kuzenim sex hikayeleri kuzenimi domalttım kuzenimi siktim kuzenimle güzel vakitler geçirdik liseli seks hikayesi oğlum bana sahip oldu oğlum beni parçaladı oğluma kendimi bıraktım oğlumla sex deneyimim oğlumla unutulmaz anlar ötten sişik hikayeleri Sevgilim Sex Hikayeleri tecavüz ettim sex tecavüz hikayeleri zorla sikiş tecavüz hikayeleri zorla siktim sex hikayeleri
 
Ana Sayfa | Copyright © 2014 Aile içi sex hikayeleri Tüm Hakkı Saklıdır.
Posts RSS • Comments RSS |

Yorumlar

Popüler Yayınlar