Orospu Ablamı Siktim - Ensest Sex Hikayeleri

Orospu Ablamı Siktim - Ensest Sex Hikayeleri - Aile içi sex hikayeleri
Please enable javascript to view this site.
Aranıyor...
Sayfa seç Ana Sayfa About Archive Comments With Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu Sub Menu
Ana Sayfa » Abi Kardeş Ensest » Abla Kardeş Sex » ABlamı Siktim » Ablamla Esnest İlişkiler » Aile İçi Ensest Hikayeler » Aile İçi Ensest İlişkiler » Orospu Ablamı Siktim - Ensest Sex Hikayeleri
27 Ekim 2014 Pazartesi

Orospu Ablamı Siktim - Ensest Sex Hikayeleri

Size ablamla basimdan gecen olayi anlaticam . 2012 yaziydi. Ablam sehir disinda calisan orta boylu dolgun kalcali bi kizdi. Surekli onunla fantazi kurar 31 cekerdim. Bi ev kiralamisti ve tek basina kaliyordu. Bende yazin tatil amacli yaninda kaliyordum. Koca evde iki kisiydik ve yaz oldugu icin geceleri altina sutyen giymez ve kisa sort giyerdi. Ben her gece onu izler 31 cekerdim. Bazen yanina yaklasir o uyurken memelerini koklardim. Ama artik çok azmıştım sikmeliydim onu kafaya koymustum. En ufak bi acigini yakalasam hemen atlicaktim uzerine. Bi plam yaptim ve artik dayanamiyordum.o isteyken eczaneden azdirici damla aldim ve geceyi bekledim. gece oldugunda o yine altinda sutyen olmadan kisacik bi sortla oturuyodu. Bana dolaptan bira getrsene dedi. Firsat bu firsat diyip biranin icine azdirici damlayi attim ve basladik icmeye. Etkisini göstermis olmali ki ablam dudaklarini büzmeye ayaklarini acip kapamaya basladi. Bende konuyu sekse getrdim ve muhabbete basladik. Bana acik acik daha once bi kizi siktin mi diye sordu. Bende cesaret toplayarak ne yazik ki hayir tas gibi ablam vermiyo elin kizi mi vercek dedim basladi kahkaha atmaya. Senin istedigin bi am olsun be diyerek basladi dudaklarimi  opmeye. Damla etkisini göstermis olmalı ki benim orospu ablam kucagmdaydi artik . Bunu kucaklayp öpüşe öpüşe yatak odasina götürdüm. Cok aceleciydi biran once yemek istiyordu yaragi. Beni soydu ve dans ede ede oda soyundu. Laptoptan hafif clup tarzi bi muzik acti. müzikte eşliğinde sikişmek hoşuna gidiodu. Daha once kac kisiye verdin diye sordugum da ohooo ben bile hatrlamiyorum dedi. Bende kızarak madem bu kdar orospuydun bana niye vermedin dedim ve gülmeye başladi. Yavaş yavaş yanima sokuldu ve benim yaragi yalamaya başladi yalarken de daha önce bu kadar büyük yememistim diye söyleniyordu. Artik sira bendeydi orospumu doyurmam gerekiyordu. Benim koca aleti amina soktum ve basladım git gel yapmaya. Altımda deli gbi bagiriyor erkegim diye çığlık atiyordu. Bu beni gaza getriyor daha sert sikiyodum. O gece ben 3 o 4 kere boşaldi artik hergece sikisiyoruz ve aramiza 3 Kisiyi ariyoruz. İsteyen varsa yorum yapsın ben ulasicam ona.
Gönderen Edepsiz Herif zaman: 22:18
Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş
Etiketler: Abi Kardeş Ensest, Abla Kardeş Sex, ABlamı Siktim, Ablamla Esnest İlişkiler, Aile İçi Ensest Hikayeler, Aile İçi Ensest İlişkiler
Sonraki
Sonraki Kayıt
Önceki
Önceki Kayıt

0 yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Etiketler

a Abi Kardeş Ensest Abla Kardeş Ensest Sex Abla Kardeş Sex ABlamı Siktim Ablamı Siktim Sex Hikayeleri Ablamla çoştuk Ablamla Esnest İlişkiler Ablamlamın Bekaretini Aldım aile ici sex hikayeleri Aile İçi Ensest Hikayeler Aile İçi Ensest İlişkiler Aile İçi Sikiş aldatan kocalar Baba Kız Sex Hikayeleri Babam Beni Sikti Babamla sex hikayem Babasına Veren Kızlar baldız ensest ilişkileri baldız sex hikayeleri baldızımı siktim baldızla anal sex Ensest Hikayeler Ensest ilişkiler Ensest Sex Hikayeleri Ensest Sikiş Hikayeleri Hayallerimdeki Yengemi Siktim Kızımla sex hilkayem kuzenim ensest ilişkiler kuzenim sex hikayeleri kuzenimi domalttım kuzenimi siktim kuzenimle güzel vakitler geçirdik liseli seks hikayesi oğlum bana sahip oldu oğlum beni parçaladı oğluma kendimi bıraktım oğlumla sex deneyimim oğlumla unutulmaz anlar ötten sişik hikayeleri Sevgilim Sex Hikayeleri tecavüz ettim sex tecavüz hikayeleri zorla sikiş tecavüz hikayeleri zorla siktim sex hikayeleri
 
Ana Sayfa | Copyright © 2014 Aile içi sex hikayeleri Tüm Hakkı Saklıdır.
Posts RSS • Comments RSS |

Yorumlar

  1. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  2. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  3. 05346801551 ben murat jigoloyum istanbul bayan arıyorum beni misafir edicek

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar