Karımı baldızla aldattım çok tatlıydı - Aile içi Ensest Hikayeler

 Merhaba seks hikayesi okurları , benim hikayeme şöyle başlayayım ; kadınların hamilelik dönemlerindeki kapris ve tavırlarını bilirsiniz.Karım zor bir hamilelik dönemi geçirmişti bu nedenle de erkekler için seks arzusu dönem dönem artıyor bu açıkça ortadaydı. Haliyle ben o aralar eşimin kardeşi yani baldız Gizem’i fark ettim sürekli görüyordum.Gayet seksi bir kızdı çok tatlıydı alımlı aynı zamanda dolgun bir fiziğe sahipti karımdan daha güzel ve tatlıydı en azından. Öyle bir vücudu vardı ki beni kendimden geçiriyordu.Geçenlerde karımın ağrıları vardı bir müddet boyunca devam etti biz de ilaç verdik uzun soluklu bir uyku uyuması gerekiyordu. O ara baldız da banyoya gireceğini söylemişti yorgun hissediyordu kendini. Benim kafada ampul yandı tabi. Benim beklediğim an gelmeye başladı “tamam canım” dedim ve gönderdim.

Hemen peşinden banyoya doğru gittim. Gözlerimin önünde soyunuyordu ve bende kapı deliğinden onu izliyordum. Pembe bir tangası vardı o daracık götünün içinde. Benim sikim hemen neredeyse büyüdü.. Duş almaya başladı ve bir yandan da ufaktan şarkı mırıldanıyordu. Kendisi de biraz orospudur aslında.. Bir anda kapıyı ufaktan açtım ve elim sikimde içeriye girdim. O karşısında kocaman siki görünce şok oldu. Utandı ama bir yandan da gözleri pırıldadı. Ablan hamile biliyorsun bende bu cinsellik işlerini görmem gerekiyor Gizem. Sana da evlendiğim günden beri hastayım, bana en azından ablan doğurana kadar karılık yaparmısın? diye sordum. Çok tuhaf bir durumdu. Yok mok dedi ama sonra hemen yarrağı ağzına almaya başladı. Şahane sakso çekiyordu ve ben eriyip bittim. Bende o güzel göğüslerine yapışmıştım.

Biraz öpüştükten sonra duşta hemen domalttım ve amını sikmeye başladım. Bu dönem de malesef ki Karımı aldatmak zorunda kaldım. Hem de çok sevdiğim baldızımla. Gizem de çok şahane sikişiyordu. Aklımdan asla çıkmayacak bir gün olmuştu benim için. Bir kaç posta duşta siktikten sonra giyinip ikimiz de içeriye geçtik. Hiç bir şey olmamış gibi herşeye devam ettik. Uzun bir süre bu dönem boyunca hep beraber olduk ve benim karım olmuştu..


Yorumlar

  1. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  2. Thank you admin kardeş chat yapmaya bekleriz
    Cinsel sohbet

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar